1) Schody

  • rozcvička v podání fartleku a běžecké abecedy (cca 15min.)
  • cca 1,5km rozeběhnutí na začátek aneb dostat se k vytyčenému cíli – ke schodům
  • mordor začíná -> 2x výběh schodů na rozehřátí (272 schodů x 2)
  • časovka začíná -> 10 výběhů nahoru a dolu
  • po skončení časovky velice důležité protažení svalů, neb pak zůstává velké množství laktátu v   nohou (cca 15min.)
  • výběh opět dvou cest nahoru a dolů na uvolnění
  • konec schodů a opět 1,5km cesta zpět domů
  • naše klasická závěrečná sprinterská rovinka (100m časovka)
  • protažení, výklus, vyběhání

SHRNUTÍ: celkem vyběhnuto 3808 schodů, čas na schodech byl na začátek sezony celkem podprůměrný (14minut a nějaké vteřiny – jindy běháme kolo 11-12 minut) + 3km normálního běhu

PS- omlouváme se, ale při prvním běhu jsme měli rozbité hodinky, takže bližší informace a hodnoty z běhu nemáme. Při druhém běhu byly hodnoty následující: avg HR-159, max HR-193, celková doba běhu 50 minut a 919 spálených kalorií.


2) Klasický krátký běh

Dnes byl na pořadu dne kratší, ale svižnější výběh. Trasu jsme si předem neplánovali, nicméně naplánovaná délka běhu byla okolo 5-6km. Dnes jsme už měli i hodinky, takže dneska přibudou i nějaké bližší hodnoty a informace o běhu.

SHRNUTÍ: Uběhnutá vzdálenost 5112 m, čas 20:55.88 minut, avg HR- 177, max HR- 188, spáleno kalorií 419.


3) Běžky

Jak už bylo řečeno, i běžky jsou v našem běžeckém rituálu, takže když je volno o víkendu, proč si nevyjet na běžky do Jánských lázní. Tentokrát jel Ondra běžkovat sám, neboť já musel být na zápase ve Zruči.

SHRNUTÍ: Uběhnutá vzdálenost 51km, čas 2:59:05 hodiny, avg HR-159, max HR-190, spáleno kalorií 3030.

SHRNUTÍ 2: Druhý výběh- vzdálenost 7km, avg HR-167, max HR-194, čas 35:15.30 minut a 649 spálených kalorií.

Komentáře