Tréninkový výběh před půlmaratonem

Den a pár hodin před půlmaratonem… Ještě, než jsme se na něj vydali, jsme museli protáhnout Radkovy nové botky. Vzdálenost pouze 5km a tempo relativně mírné. Profil byla víceméně rovinka. Prostě okruh na Ladronce, tudíž výškový profil apod grafy nejsou třeba. Snad jen maličkosti viz níže.

Výsledky z běhu viz níže – měřeno hodinkami Suunto Ambit 3 Sapphire Peak

mapa-trati.jpg

udaje.jpg


Tréninkový půlmaraton

Necelé dva týdny před naším oficiálním půlmaratonem v Praze jsem se rozhodl (Ondra), že si to jen tak zkusím zaběhnout. Terén jsem vybral o něco těžší, než se poběží v centru Prahy. Koneckonců jsem musel bohužel vyměnit i sparinga, jelikož bratr makal na horách, tak jsem vytáhl svého běžeckého parťáka Johnyho. Už předem se mu omlouvám za to, do čeho jsem ho namočil…chudák….musel se mnou takhle trpět. Každopádně podal relativně uspokojující výkon, kdy jsme za 2:15 hod. s 15min pauzou na sváču a dalších 10min pauzy mezi semaforama, dálnicemi, podchodama apod.

Výsledky z běhu viz níže – měřeno hodinkami Suunto Ambit 3 Sapphire Peak

mapa-17.3.2017.jpg

udaje-17.3.2017.jpg

nadm.-vyska.jpg

tep.-frekvence.jpg

rychlost.jpg


Běžky

Se svou ženou jsme byli (Radek a Ivet) na týdenní dovolené v Rakouských Alpách, konkrétně v městečku Widderstein. Bylo to tedy asi naposledy v tomto roce, co jsem měl možnost zaběžkovat si na horách. A jak jinak než jako správní sportovci, krom lyží a snowboardu, jsme vyrazili i na běžky. Běželi jsme dva 15km okruhy a ještě nějaký ten malý kopeček s menším stoupáním. Parádní trasa a ještě lepší počasí, joo, kéž bychom mohli být na horách ještě o něco déle.

SHRNUTÍ- Celková vzdálenost 38,42 km, čas 2:37 hod, avg HR- 142, max HR- 210,  spáleno kalorií1426. Nejvyšší vrchol přes 1700 m.n.m, nastoupáno jen něco okolo 250m.

bezky-r-trasa.jpg

Komentáře